Narin Topaloğlu

Narin Topaloğlu
@narintopalogluu
arada yazıyorum o kadar "Yaşamak acı çekmektir ve hayatta kalmak acıda bir anlam bulmaktır"

Narin Topaloğlu

, bir kitabı yarım bıraktı
%43 (63/144 syf.)
Baek Sehee
6.5/10 · 8,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Narin Topaloğlu

, bir kitabı yarım bıraktı
%15 (56/364 syf.)
Neil deGrasse Tyson
8.7/10 · 40 okunma
Epiktetos'tan
"Doğaya uygun yaşam, hayatı bir yolculuk gibi yaşamak demektir. Şöyle ki, geminin kaptanını, tayfasını, yolculuk gününü ve zamanını belirleyebilirsin. Sonra bir fırtına kopar. Senin üzerine düşen yalnızca sana ait olanı korumaktır; gerisi ise kaptanın görevidir. Gemi batarsa ne yapabilirsin. Yalnızca elinden geleni korkuya kapılmadan, çığlık atmadan, Tanrı'yı suçlamadan ve var olan her şeyin bir gün mutlaka yok olacağını bilerek; ölümsüz bir varlık değil küçücük bir insan olduğun için, tıpkı bir günün herhangi bir saati gibi; sıran geldiğinde hazır olmalı ve sona ermen gerektiğinde sona ermelisin."
Ardından acı ve boğulma hissi geldi. Bu ölümün acısı değil, bozguna uğrayan bilincinde titreşip dalgalanan düşüncelerin verdiği acıydı. Ölüm acıtmıyordu. Canını yakan yaşamak, yaşamaya devam etmenin ıstırabı, bu korkunç, boğucu histi; hayatın ona vuracağı son darbeydi bu.