Narmin

Narmin
@narmin_03
Khazar university
Baku/Azerbaijan
18 Temmuz 2003
21 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
“Yanındayım.” diyenler olacak. Duy da inanma
Sayfa 74 - Miraç Çağrı Aktaş·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elimden geleni yaptım.Hep iyi olmaya çalıştım. Ama olmadı işte …
Edebiyat
Sana ayırdığım sürenin sonuna sesleniyorum: Hiçbir çabama değmezsin…
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Hak etmeyen ve değmeyen insanlar için kendimi çok bile yıpratdım.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Şu cümleye sonuna kadar katılıyorum. “Koparılan çiçeği suya koymak kadar gereksizdir kalbe sunulan özür”
Sayfa 57·Kitabı okudu
1000Kitap