Narmin Aliyeva

Narmin Aliyeva
@narmin_04
Yazmayı, okumayı ve çizmeyi seven biri...

Narmin Aliyeva

, bir kitap okudu
6/10
·528 syf.··
38 günde okudu
·
Okunma: 29 Mart 2025 13:00
·
2025 7. kitabı
Işılsu Gültekin
8/10 · 2.413 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ötanazi okulu 1 yorumum
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2025 5. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2025 22:14
Asla elimden bırakamadım. Uzun zaman sonra sonunda severek elimden bırakamadığım bir kitap okudum. Her anını gözümde canlandıra biliyordum hiç zorlanmadan. Yazarın çok tehlikeli heyecanlı yerlerde bile kahkaha attırması çok iyii çok başarılı. Keyif alarak okudum. Daha önce okumaya başlamamın nedeni pek sevmeyeceğim, puntoları büyük olmadığı için hızlı okuyamayacağımı düşüneceğimden vazgeçeceğimi düşünmemdi. İyi ki de inat etmişim Spoilerli Her olaydan sonra gelecek sayfada ne olacağını tutturamıyordum. Yeşili sevdim ama bir tek bir ara Gölgenin katil oluğunu sanki yeni öğreniyormuş gibi tepkiler verdiğinde delirmiştim. Kızım yeni mi öğrendin sanki? Marcus ise çok sinir bozucu bir tip gerçekten. Gözünü kırpmadan insanları öbür dünyaya kavuşturan Drew bile gözüme tatlı geliyor Marcusu okuduktan sonra. Ama yine de sevmiyorum da diyemiyorsun. Beyin error. Emilynin "satanistler görse şeytan diye taparlar" cümlesine katılıyorum. Neyse, Emily keep going on giirl Not: Malesefki shipliyorum yaa onları Umarım Chloe ve Yeşile hiç bir şey olmaz ve normal sohbet ede bilirler, Chloe ye bayılıyorum Ve Vanessa ruh hastası gibi birşey bence o korumayı öldürmesini bekliyordum şaşırttı
1000Kitap
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma
Kar küresi yorumum
8/10
·384 syf.··
2025 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2025 00:00
İstesem de elimden bırakadım, 2 güne bitirdim. Reading slumb dan çıkmak için çok iyi. Merihin takıtısı çok korkunç, kızı yıllarca takip etmesi falan, normalde anında polise, psikyatriye yönlendirilmesi geren bir adam ama kitap olduğu için normal bir şekilde okudum, yıllar önce çok daha (10kat falan) kötüsünü okuduğum için okey. 1 puanı oradan, diğer 1 puanı da SPOİLER--- ilaç, deney olayını polise anlatmadıkları, anlatırlarsa onlara inanmayacaklarını düşündükleri için ve bu bana biraz absürt geldiği için kırdım. Madem her şeyi detaylı düşünüp planlar kura biliyorsunuz, polise anlatmayı da detaylı düşünüp sadece "şöyle bir olay var" deyip de sadece bu cümle üzerineden tabii ki inanmayacaklarını tahmin etmeleri gerekti. Ve her detayı büyük vazifeli birine anlatıp, kendilerinin de polisin koruması altında hastahanede yata bileceklerini düşüne bilirdiler mesela. Çünkü bu anlattıkları byüük bir iddia ola bileceğinden bence polis şaak diye basmazdı, önce aralarına kendi adamlarını sızdırıp bu cinayeti en başından çözmeye odaklana bilirlerdi. Çünkü mesela aniden kırmızı bölgeye baskın yaparlarsa onların kuklalarından başka birilerine ulaşamazlar ve galip onlar olur, ölenler ise o virüse yakalananlar Genel olarak beğendim, yazarın daha önce okuduğum kitaplarından (3391km,kalp muhafızı) daha çok sevdim. Ama keşke psikolojiik hastalıkları daha çok okusaydık ve grubun diğer üyelerini de.
1000Kitap
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma