öslem

öslem
@nayino_
“Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok , beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik.”
öslem
👏🏼
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gözlerinden öperim cânım. En çok da burnundan. Gülme, ciddi söylüyorum."
Sayfa 11·Kitabı okudu
öslem
Benim dimi 😍
"Kimseyle konuşmuyorum. Böyle daha iyi oluyor sanki. Bir anlamı olduğundan değil. Konuşamadığımdan da değil. Canım istemiyor sadece. Aslında canım isterse bir saksı bitkisiyle hava durumu hakkında bile konuşabilirim. Ama hiç canım istemiyor işte. Sahiden de hiçbir şey söylemeden susarsam ne demek istediğim anlaşılabilir mi ki?" Ali Lidar
öslem
Kaktüslerime senmişsin gibi anlatıyorum bişeyleri😔oda olucak dur
"Kimseyle konuşmuyorum. Böyle daha iyi oluyor sanki. Bir anlamı olduğundan değil. Konuşamadığımdan da değil. Canım istemiyor sadece. Aslında canım isterse bir saksı bitkisiyle hava durumu hakkında bile konuşabilirim. Ama hiç canım istemiyor işte. Sahiden de hiçbir şey söylemeden susarsam ne demek istediğim anlaşılabilir mi ki?" Ali Lidar
öslem
Saksıdaki bitkiyle konuşmak👍🏻arada yap çok çok iyi 🙈