Kendimi hüzünden ya da korkudan kurtarmak için bir yöntemim vardı, her zaman işe yaramazdı. Çevremdeki nesnelere, kişilere, elden geldiğince dikkatli bakmaktı bu yöntem. Dikkatimi onlar üzerinde toplamaktı. Çok, ama çok dikkatli bakmaktı; ansızın, bütün insanları ve dünyayı ilk kez görüyormuş gibi olurdum. İşte o vakit her şey anlaşılmaz ve alışılmamış oluverirdi.”
...evet ama korkuyoruz yine de
Pelikan düşüncesi bizi rahat bırakmıyor.
K.k.Balık" Siz gereğinden fazla düşünüyorsunuz. Ama yalnızca düşünmek olmaz ki!Yola koyulursanız korkularımız tümden kaybolur gider."
İnkar edenler inanlara şöyle derler:"Eğer bu,hayırlı bir şey olsaydı,bunlar ona inanmakta bizi geçemezlerdi." Bununla umduklarını bulamayınca şöyle diyecekler:"Bu ,eski bir uydurmadır."