Romanı okurken açlığı iliklere kadar hissetmemek ne mümkün... Baş karakter ile birlikte sokaklarda kalıyor, soğukla cebelleşiyor, onunla birlikte bu hayata karşı mücadele ediyorsunuz. Her şeye rağmen gururundan taviz vermeyen bir insan. Son zamanlarda okuduğum en realist romanlardan biriydi. Bende biraz “Martin Eden” havası uyandırdı. Çevirisinde ufakta olsa sıkıntılar olmasına rağmen bu kitap kesinlikle tam puanı hak ediyor!