“Bana hep garip gelen, gözyaşların doğmadan önce programlanmış olmasıdır bu demektir ki ağlayacağımız önceden saptanmış. Bunu hiç düşündünüz mü? Kendine saygısı olan hiçbir yaratıcı yapmaz bunu. “
“Tanrılar ne kibirli ne de kıskançtırlar. Onların katına yükselmek isteyen herkese kucak açarlar ellerini uzatırlar. İnsanın Tanrı katına çıkabilmesine hayret mi ediyorsun? Asıl insan katına inen, hatta daha da fazlası, onun içine giren Tanrı’nın ta kendisidir.