miffy

miffy
@ndemirnisa
okuyom
ne kadar ateşliyse,o kadar bencildir sevgi.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"kimseye aşık olmadım,olmayacağım da,"diye fısıldadı."aşığım sen olmazsan şayet."
senin yüreğin yaralandığı vakit,benim kabına sığmayan yüreğim de seninkiyle kanar.
Edebiyat
gün ışığında,çekiciliğinden hiçbir şey eksilmiyordu;şimdiye dek gördüğüm en güzel yaratıktı.
Edebiyat
sakın kimseye bir şey anlatmayın.herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.