Raya

Raya
@neftida
Aishtaqat lak...
İnsan kendini sevemedikçe kimseyi sevemiyor. Çünkü sevgi, kendini sevmekle başlıyor.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Reklam
Ben parçalarına ayrılmış bir kalple seni hissedebiliyorum, sen nasıl sağlam bir kalple beni hissedemiyorsun?
Sayfa 72·Kitabı okudu
Biz üç kişiydik; oysa aşk iki kişiliktir.
Sayfa 116·Kitabı okudu
‘‘Ecelini görsem, önce beni al diye üzerine atlarım.’’
Sayfa 71·Kitabı okudu
Birini dokuz yerinden bıçaklayıp bir yerinden sağ bıraktığınızda bıçakladığınız yerler için sizden nefret etmekten çok, sağ bıraktığınız yer için size minnet duyar.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam