nerce beril

"Eğer Tanrı mutluluk duygusunu ve arzusunu bize verdi ise bu dünyada elem ve ıstıraptan başka bir şey bulmamış olan masum ruhları koruması gerekmez mi? Bu mutlak bir hakikattir, ya Tanrı yoktur ya da hayatimiz acı bir şakadan ibarettir.”
Reklam
İşte benim bu terkedilmiş gibi olan durumumla başkalarının mutluluğu arasındaki çelişki çocukluğumun güllerini kirletti ve yeşermiş gençliğimi soldurup mahvetti.
Ama her zaman geçer öğlen sıcağı akşam olur, gece olur ve acı çekenler, yorgunlar tatlı tatlı uyuyacakları huzurlu yuvalarina dönerler...
Bu kentin ne çatısını aydınlatan ayları sayabilirsin, ne de duvarlarının gerisine gizlenen bin muhteşem güneşi.