“Seni yarattığı için Tanrı’ya şükrediyorum
Bak bu tanrı neler yarattı bilirsin
Örneğin fakirliği, düşmanlığı, zulmü yarattı bu Tanrı
Savaşlar yarattı, ölümler yarattı
En kötüsü beni yarattı anlıyor musun
Şunlar gözlerindir dedi
Erişemeyeceğin şeylere bakman için
Şunlar ellerindir dedi
Otur kederlerini yaz uzun uzun
Al şunlar da ayakların işte
Kaç kaçabildiğin yere şimdi
Zulümden kaç, kederden kaç, ölümden kaç
Ben senden kaçıyordum
Yakalandım
Yine de pişman değilim ne iyi
Seni yarattığı için
Tanrı’ya inandım”
“Küçücüktü bir zaman
Kucağıma alır ninniler söylerdim ona
‘Uyu oğlum, uyu oğlum, ninni’
Bir daha uyanmamak üzere uyudu Vedat
6 Haziran 1973
Galata Kulesi’nden bir adam attı kendini
Bu nankör insanlara
Bu kalleş dünyaya inat
Şimdi yine bir ninni söylüyorum ona
‘Uyan oğlum, uyan oğlum, uyan Vedat.’ “