Son zamana kadar "Fena bir şey yapmıyorum ya!" der ve kendimi temize çıkarmaya çalışırdım. Fakat hadiseler gösterdi ki, fena olmayışım tesadüf eseriymiş, fırsat düşmemiş, zaruret olmamış.Nitekim hayatın ilk çelmesinde yuvarlanıverdim. İyilik demek kimseye kötulüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş.