-Ama, dostum Niklausse, dedi belediye başkanı, bu kulenin tepesinde ne yapmaya geldik biz?
-Kim bilir, diye cevap verdi danışman, kendimizi hülyalara bıraktık...
-Buraya niçin geldik? diye tekrarladı belediye başkanı.
-Buraya, dedi Niklausse, insani zaafların kirletemediği bu tertemiz havayı solumaya geldik.
-Pekâlâ, inelim mi, dostum Niklausse?
-İnelim, dostum Van Tricasse.