“Kadın kadını anladı, kadın kadını hissetti…” bu söze kitabın son sayfalarında karşılaştım ve çok etkilendim. Hemcinsinin yerine koyabilmek, onun duygularını anlayabilmek, hislerine tercüman olabilmek ve günümüzde en çok ihtiyaç duyduğumuz şey olan empati kurabilmek…
Kitabın sonuç bölümünde ise yazar hiç uzatmadan, olabildiğince sade, kısa ve öz bir şekilde olayı çözümlemeyi tercih etmiş. Son sayfalarda yazar, bol bol empati kurmamızı ve insanlığın geldiği acı verici ve üzücü durumu sorgulamamızı istemiş.