Neslihan Vatansever

Neslihan Vatansever
@neslihanvtnsvr
Ayrıca Brooke Averick - Phoebe Berman's Gonna Love It okuyorum.
4/10
·192 syf.··
2026 7. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 07 Nisan 2026 13:27
Yine popüler bir kitabın beni nasıl yine hayal kırıklığına uğrattığını anlatayım. Kitapta hiçbir samimi duygu bulamadım ben öncelikle. Hikayenin akışına "ha şimdi kapılıyorum" dediğim an yine koptum. Kitabı yanlış bir zamanda okuduğumu da düşünmüyorum. Kısacası hiç beğenmedim. Özellikle bazı sahneleri beni inanılmaz rahatsız etti. "Böyle şeyler oluyor yaa.." deyip de normal de karşılayamadım. Midemi bulandırdı. Puanım edebi değil belki ama bunca rahatsızlığım yüzünden 2 yıldız. Yani tamamen kişisel. Kimseye de önermiyorum açıkçası. Okunabilecek çok daha güzel kurguya sahip, hatta böyle dramatize edilmiş rahatsız içerikleri olabilen çok daha iyi kitaplar var. Bununla vakit kaybetmenize gerek yok kanımca..
Geri Verilen KızDonatella Di Pietrantonio · Domingo Yayınevi · 20254,198 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
8/10
·944 syf.··
Beğendi
·
2025 35. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2025 15:54
Evet kitabı bitirdim... Beğendim mi? Evet beğendim. Sevmediğim şeyler de çok net. Birincisi Rebeccacım gerçekten 1000 sayfaya gerek var mıydı? 600 küsür sayfa olması gayet de yeterdi. Çok uzatmış yazar, o yüzden 600-800 aralığında çok sıkıldım. Diğer bir konu şu: akademinin güçlü askerler yetiştirmesi hedefi ama öğrencilerin daha adam akıllı bir eğitim almadan sadece köprüyü geçerken onlarcasının ölmesi bana çok mantıksız geliyor. Bu kadar kolay ölümlerin olması bana geçmiyor. Bence bu şekilde olmayabilirdi. Onun dışında gayet heyecanlı ilerledi. Özellikle Varrish karakterinin sahnelerini kafamda o kadar iyi görselleştirdim ki film izler gibi hoşuma gitti. Bakalım Oniks Fırtına'da neler olacak...
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20243,201 okunma
5/10
·365 syf.··
2025 30. kitabı
·
34 günde okudu
·
Okunma: 06 Ekim 2025 00:00
Yazarın okuduğum ilk kitabı bu. Beklentim yüksek başladım yalan yok ama istediğim gibi olmadı. Beni böyle mistik, metafizik olaylar mı çekmiyor yoksa kurguyla mı bir sıkıntım var bilmiyorum. Çok heyecanlı başlamışken tatmin olamadım sonlarına doğru. Çok kopukluk yaşadım. Karakterlerin olaylarla bağlantısı bana çok zayıf geldi. Bilemiyorum. Ama yazardan kopmuyorum, başka kitaplarına şans vericem..
Taş MeclisiJean-Christophe Grangé · Doğan Kitap · 20189,7bin okunma
7/10
·416 syf.··
2025 23. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Temmuz 2025 16:39
Yeşilin Kızı Anne 6 Seri gittikçe ilk kitaplarındaki esintiyi bırakıyor, bu doğru. Eskisi kadar çekici değil bu yüzden sevmemiş olanları anlıyorum. Sıkılmış olanlar çok. Hatta seriyi devam ettirmeyenler de.. Ama her şeye rağmen ben zevk aldım. Yeşilin Kızı Anne bence uzun uzadıya okunacak bir seri değil. Yani şöyle ki.. serideki kitapları araya uzun süre koyacak şekilde okuyabilirsiniz ama bir kitabına başlayınca bence onu birkaç günde bitirmelisiniz. Günlük 20-50 sayfa okuyarak bitecek bir kitap değil. Sıkılmaya çok müsait. Kafanız doluyken bir oturuşta Anne'nin dünyasına girmeniz size o an çok iyi geliyor. Seride heyecan aramayın. Hele ki bu kitabında hiç aramayın. Keyif veriyor mu? Evet. Ama çok mu iyi? Hayır. Anne'nin çocuklarını okumuş olmayı çok sevdim. Karşılaştıkları diğer zorba karakterlere ve onlarda yaşadıkları hayal kırıklıklarını okumak gayet güzeldi. Anne ve Gilbert sahneleri çok çok az ama yazar böyle tercih etmiş. Son iki kitapta neler düşündürecek bana merak ediyorum. Okumaya devam edenler (ve tabi sıkıldıkları için devam etmekte tereddüt edenler) bence yukarıda söylediğim şekilde hızlıca okuyun.. <3 Eminim bir noktada seveceksiniz...
Yeşilin Kızı Anne 6L. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 20211,785 okunma
8/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2025 21. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2025 15:15
Spoilersız Yorum.. Herkese merhabalaar! Dördüncü Kanat'la geldim. Bu kitabı geçen yaz okumuştum. 3 ay sürdü bitirmem ama bu kitaptan kaynaklı değil. Çok meşgul olduğumdan kitabı sündürdüm de sündürdüm. O kadar sevmemiştim ki kitaptaki birçok şeyi 3 yıldız vermiştim. İkinci kitabına devam edecektim ama sonra kitaba haksızlık yapmış olabileceğimi düşünüp bu kez yeniden okuma kararı aldım. Tabi bu kadar sündürmeden okuma şartıyla.. Değişen düşüncelerim var evet. Şuna dikkat etmenizi istiyorum, bu bir fantastik seri. Dolayısıyla girilen dünyaya yabancı olarak başlıyoruz o yüzden yazarın bize içeriği aktarabilmesi çok önemli ve bunu çok basit şekilde yapıyor. Eleştirdiğim en önemli yer şurası ki "ölüm" olayı çoook basit. Herkes çok kolay ölebiliyor. Eğitim için gidilen biniciler dünyası bir nevi intihar ama bu o kadar basit olabiliyor ki bu kısımda tutunamadım. Krallık olarak binicilere ihtiyaç var ama daha bölüğe giriş sınavında bile bir çok öğrenci ölüyor. Bu kısmını sevemedim, en azından bu kadar kolay olmamalıydı bence. Diğer bir mevzu şu, 27 yaşımda okudum ama 16-18 yaşlarımda okusam çok çok daha detayları sorgulamadan keyif alacağıma eminim. Ancak kitap fazlasıyla +18 o yüzden 18 yaş altına öneremiyorum. Kitabı ilk okuduğumda ufak tefek detaylara çok takılmıştım, bu huyum kitaptan aldığım keyfi öldürüyor, o yüzden küçük şeylere çok da takılmadan okuyun. Örneğin ana karakterin düşman olarak gördüğü baş erkek karakterimize olan cinsel çekimini... Ayrıca eleştirilen diğer konu, kitapta diğer başka serilerden bir sürü esinti görüyorsunuz. Yazar ufak ufak Açlık Oyunları, Harry Potter, Kızıl Kraliçe, Uyumsuz gibi serilerden toplamış da Dördüncü Kanat'ı yazmış gibi hissettiriyor. Bundan çok çok rahatsız olmadım. En nihayetinde fantastik kurgular yaratmak 10-15 yıl
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma