Nesrin

Nesrin
@nesrnycll
was chaos and beauty intertwined.
"Ve sanırım beni ölüm döşeğimden çağırsan, birden ayağa kalkıp sana gelecek gücü bulurdum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İçim rahat ölüyorum, çünkü sen o ölümü uzaktan hissedemezsin. Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölemezdim."
Sayfa 65·Kitabı okudu
"Bitmek için başlamak gerekir. Biz seninle bitmeyi bile beceremedik."