esra

esra
@netocka
Dünyada giderek daha çok gürültü, sanayi, ama daha az huzur var artık...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun seni değil de beni sevdiğini düşündüğün sürece, senin karşında bir melek kadar günahsız, temiz olsam bile sevmeyeceksin beni. Sanırım kıskançlık dedikleri bu olsa gerek.
İşte böyle akıp gidiyordu günler, aynı sıkıntılar, aynı alışkanlıklar içinde.
...onun için sanatların en birincisi, en yücesi bizzat hayattı; bütün sanatlar hayat için girişilen bir hazırlıktan başka bir şey değildi.
Günah insanın yüzüne yazılan bir şeydir. Gizli tutulamaz.