neva

neva
@neva123
Belki de umut gemisi sular altında kalan bir kaptanın seyir defterinde yazılıydı..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes yaptıklarından bahsetti. Ben yaşadıklarımı anlatmak istedim
Ben hayallerimden ve hedeflerimden ilk bahsettiğim de bana söylenen ilk şey "orta okul mezunu bir kadının yazarak başarıya ulaşamayacağı" oldu. Bir kadının istediğinde neleri başarabileceğini, kadının kendi kendine yetebileceğini idealleri ve hedefleri olabileceğini önce kendi çevreme sonra da bu düşüncede olan herkese bu ödülü alarak kanıtladığımı düşünüyorum. Bana inanmayan herkese kısaca bir not düşmek istiyorum. İnanan kadınlardan nefret ediyorsunuz çünkü size göre inanmışlık az gelişmişlik. İnanmayan kadınlardan da nefret ediyorsunuz çünkü inanmamışlık yobazlık. Mini eteklileri acık olduğu için çarşaflı olanları kapalı olduğu için eleştiriyorsunuz. Güçlü ve kendi ayakları üzerinde duran, karakteri ile var olan, kadınları istemiyorsunuz çünkü, korkuyorsunuz. O kadar tutarsız tutumlarınız var ki kadın olarak bizleri artık belli kalıplara koymaya çalışmanızdan bıktık. Ben cesaretimi direnen tüm cesur kadınların cüreti ile kuşattım. Unutmayın her kadının mutlaka anlatılmaya değer bir hikâyesi vardır. Ben bu ödülü yüz yıllardır sesini ve ismini duyuramamış toplum içinde yer edinememiş, dayatmalara ve ötekileştirilmelere maruz kalan tüm İsimsiz Kadınlar adına alıyorum. Teşekkür ederim. gazeteavrasya.com/yilin-en-iyi-ka... instagram.com/reel/C1zA8EUM9q...
neva
Tebrikler, başarılarınızın devamını dilerim.🌺 Sizin gibi insanların sayısı artsın inşaAllah..
BEKLEME 🕊️🌸 Beklersen, beklediğinle kalacaksın. Kimse senin potansiyelini açığa çıkarmak için bir çaba içine girmeyecek. Kendin için sen yapacaksın. Risk alacaksın. Başarısız olma korkunu yeneceksin. Başarısızlıklarından ders alacaksın. Hatalarını birer basamak olarak göreceksin. Ataletli ruh halini terk edip harekete geçeceksin. Kararlar alacaksın kendin için. Mücadele edeceksin. Umutlarını, hayallerini, beklentilerini kimse senin için gerçekleştirmeyecek. Bunları sen gerçekleştireceksin. Sadece sen yapabilirsin bunları. Zamanın değerini bil. Zaman uçup gidiyor ve pilot koltuğunda sen varsın. ✈️ #alıntı
Kişisel Gelişim
neva
Harika 👏🏻
Linç istemiyoruumm;)
Çok alakasız olabilir ama sürekli üzüntülü,kederli,düşünceli alıntılar paylaşmaktan ziyade bugün ki mutluluğumu paylaşmayı tercih ediyorum. Çok aktif olamıyorum malum 52 yaşında bir bebeğim var,onunla ilgilenmekten aktifliğimi koruyamıyorum. Uzun bir aradan sonra küllerinden yeniden doğmuş,kanser de vermiş olduğu savaşı galibiyetle sonuçlandıran bebeğimin(annemin) bugün ki hikayesini anlatmak istiyorum🫠 aylardır rahat bir şekilde yürüyemeyen,konuşamayan,yataktan çıkamayan,hastaneye çoğu zaman tekerlekli sandalyeyle giren, yemek yerken zorlanan ve en ufak şeye ağlayan annem… Bugün rahat bir şekilde, kendi isteğiyle dışarı çıktı. Gezdik,yürüdük, bunun üstüne de keyif dondurması yaptık… anlayacağınız küllerinden yeniden doğan bir kadın oldu. Bugün dedim ki evet işte şimdi çiçeğim açtı ve bana gülümsedi. Benim için hayalden ibaret olmuştu bu durum. Evet gün sonunda biraz yoruldu ama onun adını tatlı ve aylardır beklenen güzel yorgunluk koyuyorum. Aramıza tekrardan hoş geldin canım annem…hep böyle mutlu,sağlıklı ol... Rabbim tüm hastaların,darda olanların yardımcısı olsun,iyi geceleriniz olsun.🧡
neva
Allah şifa versin,daha iyi etsin inşaAllah. Linç girişi ile yazıya baslamasaydiniz keşke. Böyle bir durumu kimse linçlemez