Anlamıyorlardı. Hiç kimse anlamıyordu ve hiç kimse anlamayacaktı.
Ben zehirliydim.
Ben yanlış olandım.
Ben kıran taraftım.
Ben sevmeyi de sevilmeyi de beceremeyen yegâne bir yeteneksizliğe sahiptim.
"Bir insanın intihar etmek için birçok nedeni olabilir ama o an tek bir duygu hisseder: Nefret."
"Ve intihar eden birisi kendini daima yalnız hisseder."