Süheyla

Sitedeki kitap incelemelerinin, mesaj ifşa iletileri kadar etkileşim almaması çok üzücü. Uygulamanın kalitesinin gittikçe düştüğünün kanıtı olarak gösterilebilir.
1000Kitap
Süheyla
Size katılıyorum. Ayrıca son günlerde kendi fotoğrafını paylaşıp ‘Kitap önerir misiniz?’ veya ‘Burada yeniyim, kitap önerir misiniz?’ gibi paylaşımları çok sık görüyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi bayramlar sevgili okurlar. Bu sene de zihin ve beden sağlığımız için şeker-kitap sabitine göre 1 şekere karşılık 1 kitap okuyalım. 😍 Şu anda ne okuyorsunuz?
Süheyla
İyi bayramlar herkese Şark Kızı kitabını okuyorum
iki gözümün çiçeği dedikleri bu olsa gerek 😄😄
Edebiyat
Süheyla
Fotoyu sabah gördüğüm iyi oldu😂