Aslına bakarsan hâla anlayamadığım şey, insanın tehlikesini bilerek bir suç işledikten sonra itiraf etme cesaretini bulamayışıdır. İtirafı engelleyen bu basit korkuyu her türlü suçtan daha zavallıca buluyorum.
İnsandaki çocuk vicdanı,tohumdaki öz gibidir ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez.Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin,insanoğlu doğdukça ve öldükçe , insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.