Ayşe

Ayşe
@neyseneyse
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği...
"Yaşamak dediğin nedir ki?"
Sayfa 504·Kitabı okudu
Reklam
"Bir sırrı gizlemenin en emin yolu, insanların yanıtını zaten bildiklerine inandırmaktır,"
Sayfa 422·Kitabı okudu
"Gelecek hâlâ belirsiz; öyle de olmalı, çünkü üstüne arzularımızla resim yaptığımız boş bir tuvaldir o. İnsanların karşısında hep güzel ve boş tuvaller vardır."
Sayfa 413·Kitabı okudu
"Diğer insanlara düşman olmak yerine kendine düşman oldu."
Sayfa 412·Kitabı okudu
Çok üşürdük hep üşürdük üşümekti bütün yaşadığımız Üşürdü ellerimiz aşkımız sonsuz uzun sakallarımız
Sayfa 205·Kitabı okuyor
Reklam