Ayşe

Ayşe
@neyseneyse
Her şeyi düzeltmeye kalkışmanın yok ettiği...
"Anlamak lazım efendim, anlamak lazım," diyordu. Oysa kimse bir şey anlar görünmüyordu.
Sayfa 87·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...yıllardan beri ilk defa olarak içimde, aptalca bir ağlama arzusu uyandı, çünkü bütün bu insanların benden ne kadar nefret ettiklerini hissetmiştim.
Sayfa 83·Kitabı okudu
...sık sık, insanın sonunda her şeye alışacağını tekrarlardı.
Sayfa 72·Kitabı okudu
"Hiçbir zaman söyleyecek fazla sözüm yoktur, onun için susarım,"
Sayfa 64·Kitabı okudu
Ya sizi anmalıydım ya bir yangına hortum tutmalıydım alevlere ateşlere küllere
Sayfa 185·Kitabı okuyor