yazarın kalemini çok beğendim,akıp gitti kitap.kitabi okurken insanın boğazında bir yumru,gözünde damla kalıyor.Fakat içten içe kahramanımıza ve babasına nasıl bu kadar kadına aşık olunulabilir diye kızarken buldum kendimi..kim bilir aşık kültüründe şiir dökebilmek için, ilham peşinde gönlünü ordan oraya sürüklemiş..insan kitabı okurken kendi yaşlılığında düşünmeden edemiyor,çok iyiydi ayrıntıları yaşlılığın,hastalığın kesif kokusu sanki hemen yanmda gibi ustaca betimlenmiş.