"Rahat mısın?" diye sordum, eski bir New Girl bölümünde durarak.
"Çok da rahatsız değilim," dedi, sesi karanlığın içinde sessizdi.
"Nick Miller harika," dedim.
"Winston," diye beni düzeltti. "Yeterince değer görmeyen bir harika."
Bir süre diziyi izledik, sessizce yorum yapıp gülerek...