Sende özledin biliyorum. Ama şunu çok merak ediyorum; özlediğin ben miyim,yoksa sana verdiğim değer mi? Hangi değeri daha çok özler insan; aldığını mi verdiğini mi? Belki de sen beni değil,sana verdiğim değerle yücelen benliğini özlüyorsun? Çünkü o değeri benden sonrakilerde bulamıyorsun..