zamana ve sancıya dayanmanın en basit yolu, sonunda muhakkak geçeceğini unutmamak.
evet,her şey geçiyor.
sevmek bile, acı çekmek bile, yaşamak bile,dünya bile, azalmayı dahi beklemeden bitiveriyor.
ağrı diniyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sarı binayı ileride gördüğümde sanki icimi bir öfke sardı: her şeye, adaletsizlige, peşin hükümlülüğe,herkesin sessizliğine-ama en çok da Caroline'in sessizliğine,çünkü en çok acıtan oydu.