İşte bu Androginos bir tür insanmış. Dört kollu, dört ayaklı,iki başlı olarak yaratılmış, hem dişi hem erkek olan, her bakımdan kendi kendine yeten bir insan...
Gel gör ki, bu mükemmel yaratığı tanrılar kıskanmışlar, Kıldan ince bir testereyle dişi ile erkeği birbirinden ayırmışlar. Tanrılar onları birbirinden ayırınca, dişi ile erkek ömürler, boyunca birbirlerini aramaya başlamışlar. İşte onların buluştukları an aşk çıkarmış ortaya
"Aşk hep kötü değil canım.Arada sırada mutluluk kırıntıları atıyor önümüze."
"O kırıntıları küçümseme... Güzel bir an için bütün yaşamını feda edecek ne insanlar var dünyada.Üstelik çok haksız sayılmazlar,insan aşık olunca yeniden doğmuş gibi oluyor.Sevdiğimiz insanın bir bakışı,bir dokunuşu,seslenişi aklımızı başımızdan almaya yetiyor.Nedenini,nasılını bilmiyorum,ama bu olağan üstü bir mutluluk.