Asya

Asya
@nightreadbook
sakarım, sık sık çarpar deviririm yazgımı
Gaile = insanın omzuna yük olan dert.
Hırpalan, zorlan, yorul... O zaman faniliğin umut verici yönünü keşfedersin. Nezle bile insanı olgunlaştırır. Konfor seni tedirgin eder. Lüks, ödleğe çevirir. Halbuki işkence, depresyona son verir; ölüm, tüm gailelere.
Sayfa 7
Edebiyat
Reklam
Hayatın anlamı, hayatın değil içinde değil. Onu, varsa eğer, ölüp de hayatın dışına çıkmadan bulamazsın.
Sayfa 8
Edebiyat
Felsefenin temelinde şüphe değil, ölüm vardır. Faniliğin sebep olduğu entelektüel hazımsızlık.
Sayfa 7
Edebiyat
Walter Benjamin "Birey, azınlıktır" der. Hımmm? Siz buna "Felsefe" diyebilirsiniz. Ben, "Saçmalık" diyorum.
Sayfa 6
Edebiyat