Kötülüğün kötü olduğuna inanmak yeterli değildir. Kötülükle savaşmak, onun karşısında iyiliği yaymak dinimizin bizden beklediği bir tavırdır. Ciddi bir Müslüman'ın seviyesi budur
Bukowski bir ara şunu yazmış : "Hepimiz öleceğiz, hepimiz. Amma sirk! Sadece bu bile birbirimizi sevmemizi sağlamalı, ama sağlamıyor. Hayatın önemsiz meseleleri bizi eziyor, korkutuyor;bir hiç bizi yiyip bitiriyor.