İşte dostlarım, insan doğası bu kadar acımasız. Kötü biri olduğumuzu fark ettikten sonra bile kötü olmaya devam ediyoruz. İnsanız biz, insan! Kötü ve iyi! İyi ve kötü! İnsandan başka bir şey değiliz.
Bilir misiniz sevgili dostum, doğanın en lütufkâr olduğu zaman bize küçük bir kusur bağışladığı zamandır. Dünyaya kusursuz olarak gelmiş olsaydım muhtemelen hiçbir şey öğrenemeyecektim.