"İnsanlara nasıl hissettirdiğiniz, arkanızda bıraktığınız izinizdir. Öğrendim ki insanlar sizin ne söylediğinizi ya da ne yaptığınızı unutuyor. Ama onlara nasıl hissettirdiğinizi unutmuyor."
Maya Angelou
Kitabı beğendim.Namaz kılmayı güzel ve özellikle çocukların yaşına uygun, onların sevebileceği şekilde anlatmış. Namaz kılmayı bir nevi yüce Rabb'im ile sohbet etmeye benzetmiş ve bu benim çok hoşuma gitti. Okunabilecek ve çocuklara da okutabileceğimiz bir kitap.