ama bu bir hayaldi artık. insan ömrünün yarısı böyle hayallerle,düşlerle geçiyordu işte.belki bu ormanlar,bu güzel hayaller yüzünden hayat bu kadar tatlıydı.
işte gülsarı da ağzı var, dili yok bir hayvan! onu kim düşünüp hatırlayacak? kimleri taşımadı sırtında,kimleri gururlandırmadı?ama yaşlanıp bu hale gelince herkes unuttu onu