Her şeyin kitabı bir başka güzel.
Filmi de güzeldi. Romanı da okuyarak tekrar hatırlattım kendime.
Yaşama isteğini, keyfini çıkarmayı unuttuğumuz şeyleri hatırlatıyor. Bir şeylere başlama isteği uyandırdı ben de.
Kitaplığınızda olsun.
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Bilge Kültür Sanat Yayınları · 202233,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başlangıcı ve sonu güzeldi ama ortalarda beni kaybetti. Zaten sürekli okumayı yarıda kestim.
Okuma olarak kötü bir döneme denk geldi. Kafamın bulanıklığıyla yeni bir evreni keşfetmeye çalışmak zordu benim için.
Serinin ilk kitabı. Devamını merak da ettim açıkçası.
Ursula K. Le Guin hiç okumadıysanız bu kitabıyla başlamayın derim.
Yerdeniz BüyücüsüUrsula K. Le Guin · Metis Yayınları · 20249,5bin okunma
Masalları ne kadar sevdiğimi hatırladım.
İçimi rahatlattıklarını hatırladım.
Güzel resimlerine uzun süre bakakaldığımı unutmuşum.
Bana o kadar iyi geldi ki...
Teşekkürler İrem. ایرم.i
Güz MasallarıTarık Demirkan · Yapı Kredi Yayınları · 200831 okunma
Önceden şunu belirtmeliyim ki ben Türk edebiyatı klasiklerini okuyamayan birisiyim. Yani çok okumaya çalıştım ama çok okumayı yarım bıraktığım kitap vardır.
Eylül'e gelirsek de bitirebilmemin iki nedeni var:
1.Yazarın kaleminin güzelliği.
2.Arkadaşlarımla beraber okuyor olmam.
Kitabın okuma zevki yüksekti. Hoş ve kalbe güzel gelen bir dili vardı. Onun dışında karakterler diğer Türk edebiyatı klasiklerinde olduğu gibi açıkçası. Necib karakteri hep aynı şeyleri zırvalıyordu (Ona karşı büyük bir öfkem var.). Süreyya bu hikâyede harcanan mı oldu emin değilim. Suad da ne dediğini bilmeyen biri.
Yazarın diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum. Siz de benim gibi Türk edebiyatından bir şeyler okumakta zorlanıyorsanız Eylül'e bir şans verebilirsiniz bence.
Ne güzel başlamıştık olaya. Sonradan kim yazarın kalemini bozdu? ( Ya da aklını mı demeliyim?)
Kitap aslında hep aynı, kafanızda canlandırabileceğiniz bir andan bahsediyor. Bu öyle bir an ki ne kadar farklı olay örgüsüyle anlatılabilirse bu kitapta da o kadar anlatılıyor olabilir.
Okuduklarınızın rüya mı gerçek mi olduğunu çoğu zaman karıştırıyorsunuz. Gittikçe betimlemeleri de çekilmez bir hâl aldı hele de son sayfalarda...
Okuyup kitabı bitirmeme rağmen ben okumanızı önermem.
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 201736,7bin okunma