Nmincee

Nmincee
@nince
Dm kullanmıyorum.
Vasiyetimdir: Dalgınlığınıza gelmek istiyorum Ve kaybolmak o dalgınlıkta.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya: Olanlar oldu tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Edebiyat
Yalnızlığıma Zalimce Bir Hayranlık Duyuyorum..
“Sana bir şey diyeyim mi? İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.”
İletişim*Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Edebiyat
"Üzülme," dedi, "Bazen insan mecbur kalır."
Sayfa 109 - İletişim*Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Edebiyat
“İnsanlarla arasına belli bir mesafe koyardı ve onlardan da bu mesafeye saygı göstermelerini beklerdi.”
Sayfa 79 - İletişim*Remzi Kitabevi·Kitabı okudu
Edebiyat