!layda

!layda
@ninfa_a
Hayat her zamanki gibi devam edecek, her zamanki gibi kötü.
Sayfa 45
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"En iyi insan, ölü insandır."
Sayfa 39
Edebiyat
Ne de olsa insan her zaman biraz suçludur.
Sayfa 25 - can
Edebiyat
Bütün sağlıklı insanlar sevdiklerinin ölmesini az çok istemişlerdir.
Edebiyat