Emine

Emine
@nipa
Bağlanmazsan,acı çekmezsin.
Reklam
Hepsi geçici.Hem anılar hem onun nesnesi.
Anonim
Yük olur muyum diye düşündüğün yere ait değilsin.Kendini kısıtlamak zorunda hissettiğin yere ait değilsin.Anlatamadığın yere ait değilsin.Anlaşılamadığın yere ait değilsin.Kendini kendin gibi hissetmediğin hiçbir yere ait değilsin.Gurbetin de esaretin de bu yüzden.
Alıntı
-Öğret bana,nasıl unutulur düşünmek? +Özgür kıl gözlerini.
Yarınlar,hep güzel olacak denir.Oysa bugünler,dünün yarınları değil midir?
Reklam