Aslında kimse gerçekten tanımadım. Baksana seni de anlayamıyorum. Kopuğum. Yaklaşamıyorum. Hiçbir zaman olmayacak. Benim için eşliği düşünmek aptalca olur. Öyle bir şey... İnsanlar için...
"İnsanlar, ejderhalardan farklı olarak ölümden korkar. İnsanlar hayatı sahiplenmek, hayata sahip olmak ister, sanki hayat kutu içindeki mücevhermiş gibi. O kadim büyücüler sonsuz bir hayat için yanıp tutuşmuştu. Gerçek isimleri kullanarak insanların ölmelerini önlüyorlardı. Ama ölmeyen, hiçbir zaman yeniden doğamaz."
Dost olmak demek birini olduğu gibi, anlayamadığın yönleriyle bile sevmek demektir. Onları sevme gerekçelerin, anlayamadığın şeyleri önemsiz kılar. Anlamak ya da aynısını yapmak, hayatlarına müdahale etmek zorunda değilsindir. Onları sahiden önemsiyorsan oldukları gibi kabullenirsin; ne de olsa onları İlk başta bunun için sevmişsindir.