Bütün hayatım bir yolculuk haline dönüştü; bense tek yuvamın , her zaman dönebileceğim ve en iyi bildiğim tek yerin hastalığım olduğuna inanmaya başladım
Başlamadan önce pek çok kitap okumayı denedim fakat hiç bir kitabı anlıyamıyor ya da zevk almıyordum kendimi zorlayarak başladım ve iyiyki başlamışım yıllardır duyduğum isimleri içinde barındırması fazlasıyla dikkatimi çekti doktor Breur ile Nietzsche'nin konuşmalarını okudukça kendimi sorgulamaya başladım yıllardır anlamlandıramadığım bir çok düşünceyi anlamaya aynı zamanda kendimi tanıma olanağı buldum okuduğum için özellikle böyle bir dönemde okuduğum için çok mutluyum