Bir insanı öldürmek için her zaman nedenler vardır. Buna karşın, onun yaşamasını haklı çıkaracak bir şey bulmak olanaksızdır. İşte bu yüzden suç daima kendine avukat bulur; masumiyet ise sadece bazen.
Beden keyifsiz oldu mu yürek de ölgünleşir. Öğrenmeye hiç gerek duymadığım halde çok iyi bildiğim bir şeyi, yani yaşamayı unutuyordum sanırım. Evet, her şey o zaman başladı galiba.