Cidden çocuklar için çok güzel bir kitap. Kitabı okurken cidden çok etkilendim. Belki bir çocuk bu kadar etkilenmez ama bir çok şey öğrenir. Farklı mitolojileri, farklı fikirleri, tanrıları. Şahsen ben çok beğendim. Çocuklara kesinlikle okutulması gerek bir seri.
Hayatımda okuduğum en güzel kitap serisiydi. Çok küçükken okumama rağmen hala okuyup okuyup kendimi mutlu hissettiğim bir kitap. Okurken 'My heart will go on' dinlerseniz çok güzel olur.
Çocuklar için veya felsefe ile yeni yeni ilgilenmeye başlayanlar için hem önemli filozofları öğrenmek ve düşünce yapılarını anlamak için çok güzel bir kitap serisi kitap Hannah Arendt i çok güzel bir şekilde anlatmış. Kesinlikle parasına değen bir kitap serisi.
Hayatımda bu kadar üstü kapalı bir şekilde böyle güzel şeyler anlatan bir kitap daha okumadım. Kitabı okuyanlar şu anda ülkemizde olan oyunları çok rahat bir şekilde anlamış olmalı. Bu kitabı okuduktan sonra cidden hayata ve etrafınızdaki insanlara çok farklı bakacaksınız. Hepinize iyi okumalar...