Fantastik bir kurgu okuyoruz gibi ama aslında anlatılmak istenen tamamen gerçek. Dünyayı nasıl sömürdüğümüz, nasıl yok ettiğimiz ve aslında yok olanın insanlığımız olduğu fantastik bir şekilde anlatılmış. Çağımızın, belkide tarihin sorunları başarılı bir kurguyla işlenmiş. Şimdiden keyifli okumalar. İnsan olmak ve insan kalmak dileği ile.