nnnnuurrr

nnnnuurrr
@nnnnuurrr
"İlkin kırık bir ayak parmağıydı sorun, sonra kırık bir kaş, en sonunda da kırık bir kalp... Ancak bir yerdede söylediğim gibi, insan kalbi çok dayanıklıdır, yok edilemez;kırıldığını ancak belleğinde canlamdırabilirsin... Asıl tokadı yiyen insanın ruhudur; ama ruhda güçlüdür, istenirse eski canlılığını kazandırılabilir ona"
Reklam
İfade edemediğim bir eksiklik hissi var içimde, sanki herşey başka türlü olabilirdi..
Kaybettiğin yerde bekleme, Güçsüzler öyle yapar. Sana kapanan kapıyı bir daha Çalma, kapanan kapıyı acizler çalar..
'Bir insana her şeyini verince hiçbirşeyi oluyorsun' Bu kitap mı bilmiyorum ama yazarın sözü