Nisanur~

Nisanur~
@nnotreall
öğrenci
istanbul
2 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Sivil bir şahsiyet olarak ben, niçin savcı rolünü oynayacakmışım ki: Meslek seçmem gerekiyorsa,savunma cephesinde olmayı yeğlerim. Şahsen insanları mahkum etmektense, anlamak beni daha mutlu kılar.
Sayfa 10·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İyilik içten gelir. İyilik bir seçimdir. Bir insan seçemezse, insanlıktan çıkar.
Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!
Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.