frezya

frezya
@nnur____
" Bu kaçıncı sonbahar kimsenin kimseyi ısıtamadığı ? "
Reklam
Ateşe hakiki bir çay koyalım, kenti unutanlardan olalım.
" Ben bi tek seni, eski güneri özledim canım anlasana " youtu.be/XeZdygT18wg 🍂
Müzik
" Olmuşla ölmüşe çare yok derler ne doğru sözmüş! "
Edebiyat