"Kendi kendime hep şunu sorarım," dedi."Acaba yıldızlar, günün birinde herkes kendi yıldızını bulsun diye mi yanıyorlar? Benim gezegenime bak. Tam üstümüzde, ama öyle uzak ki ..."
Sana inanmıyorum! Çiçekler masumdur.İçlerinde kötülük yoktur.Sadece kendilerini emniyette hissetmek isterler.Dikenleri olunca,kendilerini çok güçlü sanırlar...