Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yer yer kızıp çılgına döndüğüm,yer yer duygusallaştığım ama en sonunda ağladığım bi kitaptı. Leyla ve Meryemin yaşadıklarını belki gözümüzün önünde belki de çok uzaklarda ama mutlaka bir yerlerde yaşayan kadınların olduğunu bilmek kitabı daha derinden hissetmemi sağladı. Raşite ne kadar kızıp öfkelensem, Tarık'a bir o kadar hayran kalıyordum. Kitap ne mutlu sonla bitmişti, ne de mutsuz bi sonla, kitap kesinlikle bir yarım kalmışlıkla bitmişti. Meryemin hakettiği ama yaşayamadığı bi sonla.. Leylanın ise Meryeme olan sevgisini hep içinde taşıyacağı bi sonla..
"Hoşça kal Meryem."
Beni korkutan şey hemşire,Allah'ın beni karşısına dikip "Neden sözümü dinlemedin,Molla? Neden buyruklarıma uyumadın?" diye soracağı gündür. Ona kendimi nasıl anlatır,nasıl açıklarım hemşire? Emirlerine itaatsizliğimi nasıl savunur,kendimi nasıl aklarım? Dolayısıyla,yapabileceğim... hepimizin yapabileceği tek şey,bize tanınan bu sürede,O'nun bize verdiği emirlere uymak, boyun eğmektir.