“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Din, insanların ne iyilik yapmalarına ne de kötülük yapmalarında bir pay sahibi olamıyor. Çünkü iyi insanlar hiçbir dine inanmasalar da iyiler. Kötü insanlar ise hangi dine inanırlarsa inansınlar kötüler.