“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.”
| Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Oysaki dünyayı anlayamadılar ve ne yaparlarsa yapsınlar anlayamayacaklar, çünkü yaşamlarındaki her şey geçici, eğreti ve çaresiz bir şekilde yok olup gidiyor.
Herkesin yaşamında kendini zayıf hissettiği anlar olmuştur, böylesi bir durumla bugün itibari ile karşı karşıya değilsek eğer, bir gün karşı karşıya kalacağımızdan emin olabiliriz.
Biz insanoğulları, hayal kırıklıkları, yılgınlıklar, başarısızlıklar konusunda tecrübeliyizdir. Böylesi olaylar karşısında bile ümitsizliğe kapılmayız.