Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Oysaki dünyayı anlayamadılar ve ne yaparlarsa yapsınlar anlayamayacaklar, çünkü yaşamlarındaki her şey geçici, eğreti ve çaresiz bir şekilde yok olup gidiyor.
Sayfa 187 - Kırmızı Kedi
Alıntı
Reklam
Sonsuza dek süren bir şey yoktur, ölüm bile sonsuz değildir.
Sayfa 179 - Kırmızı Kedi
Herkesin yaşamında kendini zayıf hissettiği anlar olmuştur, böylesi bir durumla bugün itibari ile karşı karşıya değilsek eğer, bir gün karşı karşıya kalacağımızdan emin olabiliriz.
Sayfa 173 - Kırmızı Kedi
Biz insanoğulları, hayal kırıklıkları, yılgınlıklar, başarısızlıklar konusunda tecrübeliyizdir. Böylesi olaylar karşısında bile ümitsizliğe kapılmayız.
Sayfa 160 - Kırmızı Kedi
Ölüm, nesilden nesile aktarılan, bitmeyen bir miras gibi yaşanan tekdüze bir süreçten ibaretti.
Sayfa 146 - Kırmızı Kedi