Selcanimo

Selcanimo
@nonsteroid
“ Kitaplar bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.” | Okur, yazar, gezer. TÜRK, TÜRKçü, AtaTÜRKçü.. | biri ..
Dini bütün Müslümanım, demiştim. Öyleyim. Fakat hristiyanlarda bir tek şeyi kıskandım; kadına verilen itibar ve kıymeti!
Sayfa 59 - Pozitif
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kinsiz ve kedersiz ölüme gitmek güçtür.
Sayfa 53 - Pozitif
Hiçbir vatan hizmeti, vatana yapılmış olan fenalığı mazur gösteremez.
Sayfa 51 - Pozitif
Vah ..
Türkleşmiş hiçbir Arap görmedikten başka, Araplaşmamış Türk’e az rast geliyordum.
Sayfa 42 - Pozitif
1913’te bir Mustafa Kemal, yüzyıl sonrası için bile hayaldi, fantezi romanlarında bile yeri yoktu.
Sayfa 28 - Pozitif